خرید شارژ مستقیم ایرانسل
نوشته شده توسط : محمد جوادی

 

خرید شارژ مستقیم ایرانسل خرید شارژ مستقیم ایرانسل خرید شارژ مستقیم ایرانسل خرید شارژ مستقیم ایرانسل

خرید شارژ مستقیم ایرانسل

حیف است که از آخرین نسخه کار با اسناد آفیس BlackBerry 7OS با نام Documents to Go چیزی نگوییم. این برنامه که در سیستم‌‌های عامل‌ دیگر از جمله iOS و Android نیز وجود دارد، در بلک‌بری خرید شارژ مستقیم ایرانسل به صورت کاملا رایگان ارائه می‌شود و امکان خلق، ویرایش و مشاهده فایل‌های Word Powerpoint و Excel را به کاربرانش می‌دهد.در آخر باید یک نکته را گوشزد کرد که توجه داشته باشید برخی امکانات این تلفن‌های هوشمند در کشور ما چندان قابل استفاده نیست.برای مثال یکی از امکاناتی که این نوع تلفن در اختیار شما قرار می‌دهد به‌روز‌رسانی پروفایل در شبکه‌های اجتماعی یا وبگردی و دیدن سریع تیتر سایت‌های مختلف است که این امکانات را نمی‌توان از جمله امکانات قابل دسترس دانست.
• کليدها ( Keys ) . از کليدها به منظور ايجاد امضاهاي ديجيتال استفاده مي گردد . براي هر امضاي ديجيتال ، يک کليد عمومي و يک کليد خصوصي وجود دارد : کليد خصوصي ، بخشي از کليد است که که شما از آن به منظور امضاي يک پيام استفاده مي نمائيد . کليد خصوصي يک رمزعبور حفاظت شده بوده و نمي بايست آن را خرید شارژ مستقیم ایرانسل در اختيار ديگران قرار داد . کليد عمومي ، بخشي از کليد است که امکان استفاده از آن براي ساير افراد وجود دارد . زماني که کليد فوق براي يک حلقه کليد عمومي ( public key ring) و يا يک شخص خاص ارسال مي گردد ، آنان با استفاده از آن قادر به بررسي امضاي شما خواهند بود .
اهداف خرید شارژ مستقیم ایرانسل و عملکرد
خرید شارژ مستقیم ایرانسل رمزنگاري چيست؟.........................................................................................14
"لطفاً با من تماس بگيريد... (شماره تلفن ایرانسل فرستنده)" از آنجاییکه ایرانسل تنها شبکه ای است که این سرویس را در ایران ارائه می کند، در حال حاضر امکان استفاده از آن برای تماس با سایر اپراتورها موجود نیست. با كنترل حساب اينترنتي، بدون نياز به تماس با خدمات مشتركين، خودتان امور مربوط به حسابتان را انجام دهيد! ام تي ان ايرانسل همواره آخرين تكنولوژي روز دنيا را به شما مشتركين گرامي ارائه مي نمايد.با سرويس "كنترل حساب اينترنتي" (E-care) از طريق اينترنت به سادگي مي توانيد:صورت حسابتان را مشاهده و دريافت نماييد، سرويس هاي ارزش افزوده را براي حساب خود فعال يا غير فعال كنيد، تغيير تعرفه انجام دهيد، مانده حساب فعلي، مبلغ آخرين پرداخت و تاريخ آنرا مشاهده نماييد، صورت حساب تفكيكي درخواست كنيد، و... آيا به دنبال راهي هستيد تا بتوانيد... • بر هزينه هاي تلفن همراهتان نظارت داشته باشيد • صورتحسابتان را از طريق اينترنت ببينيد و فقط با يك كليك خرید شارژ مستقیم ایرانسل آن را دريافت كنيد • ميزان كار كرد خط تلفنتان را هر لحظه و در هر جا كه مايل باشيد كنترل و هزينه آن را مشاهده كنيد • در صورت نياز به تغيير مشخصات فردي تان بدون آنكه مجبور باشيد به مركز خاصي مراجعه كنيد خودتان آنرا اصلاح كنيد

• برای اشتراک، کد محصول را به ۸۴۹۴ ارسال کنید و برای لغو اشتراک یک محصول خاص، حرف "L" را با رعایت یک فاصله به همراه کد محصول، به ۸۴۹۴ ارسال نمایید. به عنوان مثال، برای اشتراک محصولی با کد ۱۲۳۴، عبارت ۱۲۳۴ و خرید شارژ برای لغو اشتراک، عبارت ۱۲۳۴ L را به ۸۴۹۴ ارسال کنید.خرید شارژ ایرانس همراه اول، ایرانسل، تالیا تالیاخرید شارژF را خرید شارژ مستقیم ایرانسل در یک پیامک (رایگان) به ۸۴۹۴ ارسا خرید شارژل نمایید.سرویس اعلام دسترسی ایرانسل (به زودی)خرید شارژ ارائه سرویس‌های متنوع و کاربردهای جدید و جذاب تلفن همراه، کوشیده‌ایم تا همگام با آخرین فناوری روز دنیا، یک سرویس جدید را در اختیار شما مشترکین عزیز قرار دهیم.خرید شارژخرید شارژ می‌گخرید شارژ در صورتی که شما با مشترکی تماس گرفتید و به دلیل خاموش ب خرید شارژودن گوشی وی و یا به هر دلیل دیگر، تماس با او برقرار نشد شما می‌توانید با شماره گیری یک کد دستوری ویژه، هر زمان که مشترک مورد نظرتان بار دیگر به شبکه متصل شد، از این امر مطلع شوید.توجه: خرید شارژخرید شارژاز این پس برای اطلاع از آخرین تحولات سیاسی، بین المللی، اجتماعی، اقتصادی، ورزشی و ... نیاز به خرید روزنامه و یا مراجعه به اینترنت نداشته و می‌توانید از طریق ویترین ایرانسل، با تلفن همراه خود د خرید شارژر جریان خلاصه تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌های روزنامه‌ها و سایت‌های خبری قرار خرید شارژبگیرید.
• فيلترکردن کنترلهاي Java و ActiveX: برنامه نويسان از Java و ActiveX براي ايجاد برنامه هاي کوچک بهره مي گيرند تا در درون يک مرورگر وب اجراء شوند (مثلاً اگر فردي يک صفحه وب مربوط به امور جنسي را مشاهده مي کند، يک اسکريپت ActiveX روي آن صفحه مي تواند بصورت خودکار آن صفحه را صفحه خانگي مرورگر آن فرد نمايد). پراکسي مي تواند اين برنامه ها را مسدود کند و به اين ترتيب جلوي بسياري از حمله ها را بگيرد.• برداشتن کوکي ها: پراکسي HTTP مي تواند جلوي ورود تمام کوکي ها را بگيرد تا اطلاعات خصوصي شبکه شما را حفظ کند.• برداشتن Headerهاي ناشناس: پراکسي HTTP ، از headerهاي HTTP که از خرید شارژ مستقیم ایرانسل استاندارد پيروي نمي کنند، ممانعت بعمل مي آورد. يعني که، بجاي مجبور بودن به تشخيص حمله هاي برپايه علائمشان، پراکسي براحتي ترافيکي را که خارج از قاعده باشد، دور مي ريزد. اين رويکرد ساده از شما در مقابل تکنيک هاي حمله هاي ناشناس دفاع مي کند.
آموزش مصور :نحوه وارد کردن شارژ همراه اولپس از این که کد شارژ همراه اول را از سامانه خرید اینترنتی کارت شارژ دریافت کردید، کد زیر را در گوشی همراه خود وارد کنیدبرای اطلاع از باقیمانده شارژ سیم‌کارت همراه اول‌تان نیز باید کد زیر را وارد کنید.در هنگام فعالسازی رمز شارژ الکترونیکی خود دقت نمایید، زیرا در صورت تکرار بیش از ۴ بار خطا در ورود رمز، سیم کارت خرید شارژ مستقیم ایرانسل شما قفل شده و وارد لیست سیاه می شود. در این صورت برای برقراری مجدد ارتباط ،‌ به دفاتر خدمات ارتباطی ، مراکزتلفن ثابت (درتهران ) و ادارات مشترکین (سایراستان‌ها) مراجعه و یا با مرکز اطلاع رسانی تماس حاصل نمایید.

من به خاطر وضعیت شغلی مجبور به سفر هستم و می خواهم بدونم در شهر های جنوبی مثعسلویه،کنگان،ماهشهر،بندر عباس و یا شهر های چون اصفهان و تهران سرعت مبین نت بهتر است خرید شارژ مستقیم ایرانسل یا ایرا سلام دوست عزیزم من از لحاظ سرعت مبین نت را پیشنهاد می کنم اما از نظر نواحی تحت پوشش ایرانسل بهتره... من هردوتاش رو داشتم.

شکل زير نمايي از دسته بندي حملات مورد نظر را نشان مي دهد خرید شارژ مستقیم ایرانسل :
سطوح مختلف گواهينامه هاي الکترونيکيگواهينامه هاي ديجيتالي در سطوح مختلفي بسته به ميزان و سطح اطمينان خواسته شده از طرف متقاضي، توسط دفاتر صدور گواهينامه موجود مي باشند. در خرید شارژ مستقیم ایرانسل زبان ساده هر چه سطح گواهينامه بالاتر باشد، به ميزان بيشتري دارنده آنرا تاييد مي کند. يک گواهينامه سطح بالا ميتواند به اين معني باشد که گواهينامه مي تواند براي کارهاي حساس تري مانند بانکداري آنلاين و معرفي هويت يک نفر براي تبادلات مالي و تجارت الکترونيکي، مورد استفاده قرار بگيرد.
از دیگر قابلیت‌های سرویس آهنگ پیشواز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:کپی آهنگ پیشواز یک مشترک دیگر: ممکن است هنگامی که شما با یک مشترک دیگر ایرانسل تماس می‌گیرید و آهنگ پیشواز او را می‌شنوید، از آن آهنگ خوشتان بیاید و مایل باشید که آن را برای خط خودتان فعال خرید شارژ مستقیم ایرانسل نمایید. در این هنگام کافیست همزمان با پخش این آهنگ پیشواز، کلید ٧ و سپس کلید # را فشار دهید.خرید یک آهنگ پیشواز با قابلیت تغییر در زمان‌ها و مناسبت‌های مرتبط: با خرید این نوع آهنگ پیشواز، در زمان‌های مختلف آهنگ‌های مرتبط با مناسبت روز بر روی خط شما فعال می‌شود. به عنوان مثال با فعال‌سازی آهنگ پیشواز دعای روزانه ماه رمضان، شما تنها هزینه یک آهنگ را می‌پردازید ولی در هر روز دعای مربوط با همان روز بر روی خط شما تنظیم می‌گردد. علاوه براین با خرید برخی دیگر از این نوع آهنگ‌ها، در واقع چند آهنگ مختلف از یک رده یا نوع خاص به شما تعلق می‌گیرد که به صورت اتفاقی در زمان های متفاوت بر روی خط شما فعال می‌شود.
Windows Phone: سیستم‌عامل ویندوز فون توسط شرکت مایکروسافت برای گوشی‌های هوشمند ساخته می‌شود. این سیستم‌عامل از یک صفحه‌کلید مجازی برای نوشتن متن استفاده می‌کند که امکان ارسال خندانک‌ها را در متن فراهم کرده است. همچنین امکان بررسی املای خرید شارژ مستقیم ایرانسل درست کلمات و حدس زدن کلمات در حین نوشتن در این صفحه‌کلید وجود دارد. این سیستم عامل امکان اتصال یک صفحه‌کلید فیزیکی را هم به گوشی می‌دهد.
• برای دریافت راهنمای سرویس پیشخوان، در هر زمان R را (به خرید شارژ رایگان) به ۸۴۹۴ خرید شارژ مستقیم ایرانسل ارسال کنید.
مشترک گرامی :درصورتیکه مایلید سرویس GPRS برای شما فعال گردد، پس از انجام خرید شارژ مستقیم ایرانسل ثبت نام نسبت به تنظيمات گوشی اقدام نمائيد.
• ایرانسل در زمره برگزیدگان و ج خرید شارژهادگران نمونه اقتصادی کشور قرار گرفت (مهر ۹۰) • در جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات از ایرانسل تقدیر شد (اردیبهشت ۹۰)• ایرانسل برای سومین سال متوالی بر خرید شارژترین سرویس دهنده مخابراتی کشور اعلام شد (اسفند ۸۹) • ایرانسل، کارآفرین برتر همایش ملی بزرگان کارآفرین کشور شد (دی ۸۹) لوح تقدیر و تندیس سومین همایش بین المللی نوآوری و عدالت اقتصادی به ایرانسل خرید شارژ مستقیم ایرانسل اهدا شد (آذر ۸۹) • جایزه ملی بهره وری ۱۴۰۴ به ایرانسل اعط خرید شارژا شد (مهر ۸۹ )• لوح افتخار چهارمین جشنواره و نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال به ایرانسل اهدا شد (مهر ۸۹) • ایرانسل واحد نمونه خصوصی پنجمین جشنواره خدمت رسانی و پاسخگویی شد (مرداد ۸۹) • ایرانسل در صدر برترین های انفورماتیک خرید شارژ کشور قرار گرفت (مرداد ۸۹)
خرید شارژ مستقیم ایرانسل


چگونه يک خرید شارژ مستقیم ایرانسل امضاي ديجيتالي درست کنيم؟
شبکه توزیع خدمات جیرینگ شبکه گسترده پذیرندگان جیرینگ در حال حاضر در بیش از 2000 نقطه و در تمامی نقاط ایران در دسترس شما هستند. برای واریز نمودن پول یا برداشت آن از جیرینگ خود، می توانید به پذیرندگان جیرینگ مراجعه نمایید.پذیرندگان جیرینگ قبل از شروع خرید شارژ مستقیم ایرانسل به همکاری، با شرکت در دوره‌های آموزشی و یا استفاده از محتوای آموزشی جیرینگ، نحوه کار با جیرینگ را فرا می گیرند تا بتوانند به بهترین شکل با جامعه جیرینگ ارتباط داشته باشند.


برای ثبت، حذف و انجام عملیات دیگر بر روی شماره های منتخب خود، از کدهای دستوری موجود در جدول زیر استفاده کنید:تعرفه های طرح:توجه:• برای فعال‌سازی هر گروه می بایست مبلغ کامل شارژ آن گروه را در حساب خود داشته باشید.• خرید شارژ مستقیم ایرانسل برخورداری از تخفیف ۱۵درصدی تنها در دوره برگزاری جشنواره تابستان ۹۱ امکان‌پذیر خواهد بود.• تنها شماره های ایرانسل را می توانید در این فهرست وارد نمایید.• گروه های تخفیفی از زمان فعال شدن به مدت یک ماه فعال خواهند بود و پس از این مدت به صورت خودکار تمدید می شود.کدهایی هستند که با کمک آن‌ها می‌توان کارهایی چون تنظیمات حساب خود، اطلاعات از مانده شارژ، فعال یا غیر فعال کردن حساب، انتقال شارژ، تنظیمات.... انجام داد روش دیگر برای انجام این کارها استفاده از تلفن گویای ایرانسل است.
26 خرید شارژ مستقیم ایرانسل
2-3 معرفي الگوريتمهاي خرید شارژ مستقیم ایرانسل رمزنگاري ...........................................................27
این كارت شارژ جدید، از هم اكنون در خرید شارژ مستقیم ایرانسل سراسر كشور در دسترس شماست. شـارژ رمـزدار (Logical PIN)شارژ رمزدار با خود پرداز (ATM) :شما می توانید از طریق دستگاههای خوپرداز هر یک از شعب بانک های ارائه دهنده سرویس "شارژ رمزدار با خودپرداز" كه طرف قرار داد ایرانسل هستند، از میان گزینه های موجود، شارژ ۲۰ هزار ریالی را انتخاب كنید.
مقدمه خرید شارژ مستقیم ایرانسل
خرید شارژ مستقیم ایرانسل
خرید شارژ مستقیم ایرانسل
d) کامپيوتر باب امضاي ديجيتالي آليس را توسط کليد خرید شارژ مستقیم ایرانسل عمومي آليس رمزگشايي مي کند.
امنيت هيچ وقت صددرصد نمي‌شود، اين مقوله هم يک مسئله نسبي است و بستگي دارد چقدر خرید شارژ مستقیم ایرانسل براي آن مي‌خواهيد هزينه کنيد و سندي را که مي‌خواهيد حفاظت کنيد چه ارزشي دارد، با توجه به ارزشي که يک سند دارد براي مصونيت آن سرمايه‌گذاري مي‌کنند. به هر حال امضاي الکترونيکي بر خلاف امضاي دست‌نويس از امنيت بيشتري براي مصون ماندن از جعل، دستکاري و تقليد توسط ديگران برخوردار است چون آگاهي يافتن از يک امضاي الکترونيکي محرمانه کار بسيار دشواري است. بايد توجه داشت که گسترش تجارت الکترونيکي مستلزم ايجاد اطمينان و اعتماد عمومي نسبت به اين نوع از تجارت است و اين اطمينان بايد از طريق تضمين امنيت تبادل داده‌هاي الکترونيکي صورت گيرد. هر چند با توسعه فناوري‌هاي نوين امنيت افزايش مي‌يابد ولي همانطور که گفته شد هيچ‌گاه صد‌درصد نمي‌شود.-آيا در کشور امکانات و فناوري‌هاي لازم براي صدور امضاي ديجيتال وجود دارد؟ آيا از لحاظ حقوقي در اين زمينه با مشکلي مواجه نيستيم؟
در صورتی که از قبل ثبت نام نکرده اید، یک پیامک بدون متن از خط خود به شماره ١٣٠ ارسال و یا از خط خود با شماره ۷۰۰ (مرکز خدمات مشترکین ایرانسل) تماس حاصل کرده و رمز ورود اختصاصی کنترل حساب اینترنتی خود را دریافت کنید.توجه: شماره سریال سیم کارت، پشت سیم کارت و همچنین بر روی قاب سیم کارت در سمت راست پایین، زیر علامت بارکد ذکر شده است.این سرویس برای تمامی مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری فعال خواهد بود و از طریق آن مشترک می تواند با وارد خرید شارژ مستقیم ایرانسل کردن کد*150*شماره تلفن ایرانسل دریافت کننده# یک پیام کوتاه (SMS) رایگان به شماره مقصد ارسال کرده و از دارنده شماره بخواهد با او تماس بگیرد؛ حتی زمانیکه اعتبار مکالمه مشترک تمام شده و یا خط تلفن او قطع شده باشد. با وارد کردن این کد، پیام کوتاه زیر به دریافت کننده ارسال می شود:

لطفا توجه داشته باشید، ۱۰,۰۰۰ريال اعتبار رایگان داخل شبکه، علاوه بر شارژ اولیه مذکور در جدول فوق، به حساب مشترکین واجد شرایط افزوده می‌شود.در راستای اجرای برنامه سوم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور و در جهت تحقق ماده ۱۲۴ برنامه مذکور و با هدف توسعه ارتباطات و مخخرید شارژ ابرات از طریق خصوصی‌سازی و سرمایه‌گذاری شرکت های خارجی، وزارت ارتباطات و فن آوری اطلاعات در مهرماه ۱۳۸۲ اقدام به برپایی خرید شارژ خرید شارژ مستقیم ایرانسل مقدمات برگزاری مزایده اپراتوری دوم تلفن همراه نمود.این اقدام به منظور حمایت از سرمایه گذاری خارجی و مشارکت بخش خصوصی داخخرید شارژ لی و در جهت ترویج رقابت، تضمین رقخرید شارژ ابت سالم، کاهش تصدی‌گری، نظارت بر تعرفه ها و کیفیت خدمات و حمایت از مصرف کنندگان انجام گردید.

• تاریخ انقضای کارت که معمولا روی کارت ها درج شده است. در صورتی که به هر دلیل تاریخ انقضای کارت را فراموش کردید می توانید به جای ماه عدد ۱۲ و به جای سال عدد ۹۹ را قرار دهید. (در برخی از کارت های بانکی نیازی به وارد کردن تاریخ انقضای کارت نیست.)در صورتی که اطلاعات کارت بانکی درست وارد شده باشد و عملیات بانکی با موفقیت انجام شود، شما به سایت باز می گردید و می توانید کد شارژ و مشخصات خرید اینترنتی خود را ببینید. در صورتی که ایمیل و یا شماره همراه خود را خرید شارژ مستقیم ایرانسل نیز وارد کرده باشید، یک نسخه از رسید خرید و کد شارژ برای شما ایمیل می‌شود و نیز کد شارژ به شماره‌ی همراهتان به صورت پیامک فرستاده می‌شود.
9. انتشار محتوایی كه از سوی شورای عالی امنیت ملی منع شده باشد . خرید شارژ مستقیم ایرانسل
۲. خرید شارژ مستقیم ایرانسل Initialization Vector (IV)
الگوريتمهاي استاندارد جديدتر مختلفي پيشنهاد شده‌اند. الگوريتمهايي مانند Blowfish و IDEA براي زماني مورد استفاده قرار گرفته‌اند اما هيچکدام پياده‌سازي سخت‌افزاري نشدند بنابراين بعنوان رقيبي براي DES براي استفاده در کاربردهاي ميکروکنترلي مطرح نبوده‌اند. پروژه استاندارد رمزنگاري پيشرفته دولتي ايالات متحده (AES) الگوريتم Rijndael را براي جايگزيتي DES بعنوان الگوريتم رمزنگاري اوليه انتخاب کرده است. الگوريتم Twofish مشخصا براي پياده‌سازي در پردازنده‌هاي توان‌ـ‌پايين مثلا در کارتهاي هوشمند طراحي شد. در ۱۹۹۸ وزارت دفاع ايالات متحده تصميم گرفت که الگوريتمها Skipjack و مبادله کليد را که در خرید شارژ مستقیم ایرانسل کارتهاي Fortezza استفاده شده بود، از محرمانگي خارج سازد. يکي از دلايل اين امر تشويق براي پياده‌سازي بيشتر کارتهاي هوشمند برپايه اين الگوريتمها بود.


••در صورت خرید شارژ مستقیم ایرانسل حذف یک آهنگ، آهنگهای بعدی جایگزین آن خواهند شد.
. برنامک پادکست تبلت نيز فهرست جالب‌توجهی از برنامه‌های محبوب را که به‌طور عمده در سرويس آی‌تونز اپل هم عرضه شده‌اند، شامل می‌شود. از ديگر امکانات خوب اين تبلت، برنامه کتاب‌خوان Kobo Books است. علاوه بر این‌ها، برنامه راديویی Slacker Radio نيز درخور توجه است. برنامه ديگری هم موسوم به PressReader وجود دارد که می‌توانيد از آن برای دانلود کردن روزنامه‌های ديجيتال استفاده کنيد. با خرید شارژ مستقیم ایرانسل اين حساب، روشن است که RIM برخلاف سنت رايج خود که کاربران تجاری را در اولويت قرار می‌داد، به سمت بازاری عمومی‌تر در حرکت است. اين راهبرد می‌تواند به اين شرکت کمک کند تا در برابر رقبای بزرگی چون اپل، آمازون، ايسوس، گوگل و... بايستد. با اين‌حال RIM بايد دست‌کم دو کاستی اساسی را در پلی‌بوک‌های خود رفع کند تا بتوان آن را در کنار تبلت‌های آی‌پد يا آندروئيد تصور کرد.
3. ویژگی‌های اقتصادی قیمت بازار و ارزش منصفانه: خرید شارژ مستقیم ایرانسل
Abtrusion Protectory Personal Edition خرید شارژ مستقیم ایرانسل
اين پراکسي بر ترافيک داخل شونده و خارج شونده از شبکه شما که توسط کاربرانتان براي دسترسي به World Wide Web ايجاد شده، نظارت مي کند. اين پراکسي براي مراقبت از کلاينت هاي وب شما و ساير برنامه ها که به دسترسي به وب خرید شارژ مستقیم ایرانسل از طريق اينترنت متکي هستند و نيز حملات برپايه HTML، محتوا را فيلتر مي کند. بعضي از قابليتهاي آن اينها هستند:• برداشتن اطلاعات اتصال کلاينت: اين پراکسي مي تواند آن قسمت از ديتاي header را که نسخه سيستم عامل، نام و نسخه مرورگر، حتي آخرين صفحه وب ديده شده را فاش مي کند، بردارد. در بعضي موارد، اين اطلاعات حساس است، بنابراين چرا فاش شوند؟
1,151 / 256 = 4.496 (round to 4) خرید شارژ مستقیم ایرانسل
١.ايجاد يک وب سايت خرید شارژ مستقیم ایرانسل
• حملة Man-in-the-middle – در اين حمله، شخص از موقعيت استفاده كرده در هنگام مبادلة كليد عمومي، كليد عمومي خود را جايگزين كرده و براي گيرنده مي‌فرستد و بدين‌گونه مي‌تواند به پيام‌ها دسترسي داشته باشد بدون اينكه فرستنده و گيرنده، مطلع باشند. در سيستم‎هاي كليد ـ عمومي ‎(نامتقارن) اغلب مديريت كليد مورد حمله قرار مي‎گيرد تا الگوريتم رمزنگاريمرکز صدور گواهينامه چيست؟مرکزي براي صدور گواهينامه و تاييد هويت سرويس گيرنده و سرويس دهنده مي باشد و بدين صورت عمل مي کند که پس از درخواست گواهينامه از طرف خرید شارژ مستقیم ایرانسل کاربر، CA به آن دو کليد خصوصي و عمومي مي دهد که کليد خصوصي در اختيار کاربر قرار مي گيرد و بايد در جاي امني ذخيره شود.CA با استفاده از کليد عمومي و مشخصات کاربر براي آن گواهينامه اي صادر مي کند ، که اين گواهينامه شامل مشخصات کاربر و تاريخ اعتبار آن و امضاي صادر کننده گواهينامه مي باشد .
مدل گزارشگری ارزش منصفانه در ایالات متحده امریکا توسط GAAP استانداردهای حسابداری پذیرفته شده بیش از 5 سال پیش پذیرفته شده است ولیکن بکارگیری و اهمیت بکارگیری آن با توجه به شرایط خاص اقتصادی امروزه بیش از پیش اهمیت یافته است در دستیابی سال 2006 انجمن استانداردهای حسابداری مالی FASB استاندارد جدید و بحث‌انگیز جدیدی درخصوص حسابداری ارزش‌های منصفانه منتشر نمود که تحت عنوان استاندارد شماره 157 اندازه‌گیری ارزش منصفانه FAS 157 منتشر شد که در آن بطور کلی رهنمودهایی برای استفاده و بکارگیری این استاندارد مطرح گردید اما شرایط جدید بازار حسب وضعیت بحران اقتصادی صدای خرد شدن بازارهای مای زیر چرخ اقتصاد مالی و اعتباری شنیده می‌شود که منجر به انتقاداتی نسبت به حسابداری ارزش‌های منصفانه از جمله FAS 157 گردید که اهم این موارد عبارت بودند از:گزارشات منتشره توسط خرید شارژ مستقیم ایرانسل شرکت‌ها گمراه‌کننده هستند زیر ماهیت گزارشگری اطلاعات و فایده‌مندی آن بطور موقت و معکوس عمل می‌نماید.
• تحميل تابعيت کامل از استانداردهاي مقررشده براي ترافيک وب: در بسياري از حمله ها، هکرها بسته هاي تغييرشکل داده شده را ارسال مي کنند که باعث دستکاري عناصر ديگر صفحه وب مي شوند، يا بصورتي ديگر با استفاده از رويکردي که ايجادکنندگان مرورگر پيش بيني نمي کردند، وارد مي شوند. پراکسي HTTP اين اطلاعات بي معني را نمي پذيرد. ترافيک وب بايد از استانداردهاي وب رسمي پيروي کند، وگرنه پراکسي ارتباط را قطع مي کند.• فيلترکردن محتواي از نوع MIME : الگوهاي MIME به مرورگر وب کمک مي کنند تا بداند چگونه خرید شارژ مستقیم ایرانسل محتوا را تفسير کند تا با يک تصويرگرافيکي بصورت يک گرافيک رفتار شود، يا .wav فايل بعنوان صوت پخش شود، متن نمايش داده شود و غيره. بسياري حمله هاي وب بسته هايي هستند که در مورد الگوي MIME خود دروغ مي گويند يا الگوي آن را مشخص نمي کنند. پراکسي HTTP اين فعاليت مشکوک را تشخيص مي دهد و چنين ترافيک ديتايي را متوقف مي کند.
موفق و سربلند خرید شارژ مستقیم ایرانسل
خرید شارژ مستقیم ایرانسل
ساير سيستمهاي کليد نامتقارن شامل سيستمهاي لگاريتم گسسته مي‌شوند مانند Diffie-Hellman، ElGamal و ساير طرحهاي چندجمله‌اي و منحني‌هاي بيضوي. بسياري از اين طرحها عملکردهاي يک‌ـ‌طرفه‌اي دارند که اجازه تاييدهويت را مي‌دهند اما رمزنگاري ندارند. يک رقيب جديدتر الگوريتم RPK است که از يک توليدکننده مرکب براي تنظيم ترکيبي از کليدها با مشخصات مورد نياز استفاده مي‌کند. RPK يک پروسه دو مرحله‌اي است: بعد از فاز خرید شارژ مستقیم ایرانسل آماده‌سازي در رمزنگاري و رمزگشايي (براي يک طرح کليد عمومي) رشته‌هايي از ديتا بطور استثنايي کاراست و مي‌تواند براحتي در سخت‌افزارهاي رايج پياده‌سازي شود. بنابراين بخوبي با رمزنگاري و تصديق‌هويت در ارتباطات سازگار است.
انواع مختلف گواهينامه ديجيتالي..................................................................7 خرید شارژ مستقیم ایرانسل
کارشناسان امنيت رايانه آمريكا در آخرين بيانيه خود نسبت به تهديد دنياي بازي هاي آنلاين توسط ويروس هاي رايانه اي هشدار دادن. بر اساس آمار و مستندات منتشر شده از سوي موسسه تحقيقاتي و امنيتي پاندالب، در ماه گذشته ميلادي بيشتر قربانيان ويروس هاي رايانه اي كساني بوده اند كه از طريق هرزنامه ها و تروجان هاي جديدي كه از چشم ضدويروس ها پنهان مي ماند مورد هدف قرار گرفته اند و اين اتفاق در طول يك بازي آنلاين براي آن ها افتاده است. كارشناسان امنيت رايانه آمريكا در آخرين بيانيه خود نسبت به تهديد دنياي بازي هاي آنلاين توسط ويروس هاي رايانه اي هشدار دادن. بر اساس آمار و مستندات منتشر شده از سوي موسسه تحقيقاتي و امنيتي پاندالب، در ماه گذشته ميلادي بيشتر قربانيان ويروس هاي رايانه اي كساني بوده اند كه از طريق هرزنامه ها و تروجان هاي جديدي كه از چشم ضدويروس ها پنهان مي ماند مورد هدف قرار گرفته اند و اين اتفاق در طول يك بازي آنلاين براي آن ها افتاده است. كارشناسان امنيتي معتقد هستند كه هكرهاي حرفه اي با ويروس ها و تروجان هاي خطرناك پشت ديوار بازي هاي آنلاين منتظر هستند تا رايانه هاي كاربران را از ميان ببرند ، كارشناسان امنيتي هشدار داده اند كه در ماه هاي آينده گسترش تروجان ها و ويروس هاي رايان هاي دنياي اينترنت و كاربران رايانه را با مشكلات اساسي مواجه كند و براي جلوگيري از اين اتفاق بايد كاربران هر روز ضد ويروس هاي خود را به روز كرده خرید شارژ مستقیم ایرانسل و از انجام بازي هاي رايانه اي پرهيز كنند.
آوایي دلنشین به مخاطب خود هدیه نمائید:همراه اول به منظور ارج نهادن به سلايق متنوع مشتركين سيم كارت هاي دايمي و اعتباري خود و پس از ارائه آزمايشي سرويس آواي خرید شارژ مستقیم ایرانسل انتظار در نمايشگاه ايران تلكام 2010 ، همزمان با فرارسیدن عید سعید فطر سرویس آوای انتظار را ارائه نموده است.در صورت تماس با مشترکینی که سرویس آوای انتظار آنها فعال می باشد، برای تماس گیرنده به جای بوق، آهنگ پخش می گردد.سرویس آوای انتظار نیازی به تنظیمات گوشی نداشته و مشترک می تواند با هر نوع گوشی از این سرویس استفاده نماید.

تعرفه ارائه ریز مكالمات خرید شارژ مستقیم ایرانسل برای مشتركین اعتباری مبلغ ۵۰۰ ریال به ازای هر برگ می باشد. همچنین مبلغ ۰۰۰‚۳ ریال برای كپی کردن اطلاعات بر روی CD اخذ خواهد شد.برای اطلاع از فهرست مراکز خدمات مشترکین ایرانسل مشترکین گرامی ایرانسل؛
بمنظور بررسي اعتبار يک شخص و يا اطلاعات موجود بر روي يک کامپيوتر از روش هاي متعددي استفاده مي شود : ● رمز عبور . استفاده از نام و رمز عبور براي کاربران ، متداولترين روش "اعتبار سنجي " است . کاربران نام و رمز عبور خود را در زمان مورد نظر وارد و در ادامه اطلاعات وارد شده فوق ، بررسي مي گردند. در صورتيکه نام و يا رمز عبور نادرست باشند ، امکان دستيابي به منابع تعريف شده بر روي سيستم به کاربر داده نخواهد شد. ● کارت هاي عبور . اين نوع کارت ها داراي مدل هاي متفاوتي مي باشند. کارت هاي داراي لايه مغناطيسي ( مشابه کارت هاي اعتباري ) و کارت هاي هوشمند ( داراي يک تراشه کامپيوتر است خرید شارژ مستقیم ایرانسل ) نمونه هائي از کارت هاي عبور مي باشند.
خرید شارژ مستقیم ایرانسل
** جشنواره خرید شارژ مستقیم ایرانسل زمستانه فروش شارژ **
نوشته: ليزا اسميتکرم کامپیوتری چیست و چگونه به کامپیوتر آسیب می زند؟سطح بندی مطلب: مقدماتی کرم های کامپیوتری (Computer Worms) گروهی از بدافزارها هستند که از شبکه های کامپیوتری برای فرستادن کپی هایی از خودشان برای دیگران (کامپیوترها یا شبکه های دیگر) استفاده می کنند. آنها خرید شارژ مستقیم ایرانسل از نقص های سیستم عامل و نرم افزارهای موجود بر روی کامپیوتر برای نفوذ به آن استفاده می کنند.کرم ها با ویروس ها تفاوت دارند. ویروس ها با اتصال به برنامه های دیگر منتقل و تکثیر می شوند. اما کرم ها بی نیاز از برنامه های دیگر می توانند خودشان را به طور مرتب در کامپیوتر میزبان یا دیگر کامپیوترهای مرتبط کپی کنند و جابجا شوند. کرم ها معمولا به شبکه ها آسیب می زنند. برای مثال از پهنای باند آنها برای فرستادن کپی هایی از خودشان برای دیگران استفاده می کنند.





:: برچسب‌ها: خريد شارژ همراه اول , خرید شارژ ایرانسل , شارژ , شارژ اينترنتي , خريد شارژ , خرید شارژ تالیا , خريدشارژ , شارژ ایرانسل , شارژ همراه اول , , سايت همراه اول , شارژهمراه اول , , خرید شارژ بانک ملی , ایرانسل , شارزایرانسل , شارز , شارج , کارت شارژ , همراه اول , خرید کارت شارژ , تالیا , خرید شارژ بانک ,
:: بازدید از این مطلب : 249
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : جمعه 4 اسفند 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: